El Simposi EC60, organitzat per l’Institut de Ciència Molecular (ICMol) de la Universitat de València per a celebrar el 60 aniversari de Coronado, ha comptat amb científics de relleu internacional en el camp de la nanociència i els materials moleculars, procedents d’arreu el món.
La reunió, que ha contemplat els últims avanços en magnetisme molecular i espintrònica, materials moleculars, nanociència i polyoxometalats, s’ha celebrat en un ambient distés i emotiu, on la trajectòria del catedràtic de Química inorgànica i director de l’ICMol ha estat commemorada mitjançant els parlaments i les diferents perspectives de científics i representants institucionals de dins i fora de la Universitat de València.
“Eugenio Coronado és un hiperactiu centrat, una persona creativa, que il·lusiona, motiva i dona empenta”, ha dit M. Vicenta Mestre. “La seua capacitat per a captar talent, motivar i transmetre tanta il·lusió pel treball científic fa que, com a rectora, em senta immensament satisfeta de comptar en aquesta universitat amb un líder com ell, que du darrere un gran equip que creix amb saba jove perquè la ciència continue avançant.