Magento, la plataforma líder de comerç electrònic, acredita a Way2 Ecommerce como Solution Partner

03/05/2019

La plataforma de comerç electrònic de codi obert propietat d'Adobe, Magento, ha acreditat a l'empresa Way2 Ecommerce, instal·lada en el Parc Científic de la Universitat de València, com a consultora especialitzada en la implantació, desenvolupament i potenciació d'aquest tipus de portals. “A Espanya actualment els partners de Magento es compten amb els dits de les mans. No concedeix parnerships a la lleugera. Per tant, que Magento ens vulga com a socis és ja un valor diferenciador importantíssim”, assegura José Vicente Ribera, un dels responsables de la companyia junt amb David Arroyo i David Motilla.

En aquests moments la plataforma és utilitzada per més de 250.000 comerciants de tot el món (entre ells, marques com Helly Hansen, Burger King o Bauhaus), la qual cosa representa al voltant del 30% de la quota de mercat total. A Espanya compta amb 10 Solution Partners, als quals se suma ara Way2 Ecommerce.

magentoMagento és la plataforma líder en ecommerce a nivell internacional

Són diversos els requisits imprescindibles que compleix Way2 Ecommerce per a ser considerat Solution Partner de Magento. En primer lloc, “comptem amb certificacions oficials Magento Frontend Developer i Developer Plus, la qual cosa acredita que els nostres coneixements en Magento ecommerce són sòlids i que l'equip tècnic de l'empresa està preparat per a qualsevol repte a l'hora d'implementar qualsevol tipus de solució ecommerce que demanden els nostres clients”, ha explicat el responsable de la companyia.

Així mateix, ha afegit Ribera, “l'empresa compta amb una base instal·lada de clients àmplia i consolidada, amb la qual cosa Magento ha pogut constatar, contactant amb ells, que el treball que Way2 Ecommerce realitza és totalment satisfactori i els nostres clients avalen els nostres serveis”. En aquesta línia, destaca que han realitzat implantacions i desenvolupaments en Magento 2, això és, "tenim experiència en les últimes versions de la plataforma”. A més, l'empresa disposa de diverses modalitats de models de negoci. “El fet que Way2 Ecommerce implant tant canals B2B com B2C és un valor per a Magento perquè implica també àmplia experiència del sector”.

Finalment, el CEO de Way2 Ecommerce sosté que “l'àmplia experiència en l'allotjament i en les connexions de Magento Ecommerce amb l'ERP dels nostres clients ha sigut també determinant per a reconéixer-nos com partners. En un mercat on els omnicanals estan a l'ordre del dia, Magento espera que estiguem especialitzats en la integració de serveis 360 graus als clients, sincronitzant la venda en Internet amb estocs, comandes, clients o factures”.

Beneficis per a Way2 Ecommerce

Preguntat pels beneficis que aquesta acreditació suposa, José Vicente Ribera assegura que “formar part de la família de Magento serà positiu per a Way2 Ecommerce. En primer lloc, a nivell visibilitat i qualitat de l'empresa. Si bé les certificacions oficials de Magento ja ens distingien de la nostra competència, aquest partenariat ens ajudarà a créixer encara més”.

“Per descomptat és avantatjós també de cara als clients, tant de cara a les empreses que ja formen part de Way2 Ecommerce i veuen en aquest partenariat una confirmació de la seua aposta inicial per l'empresa, com també de cara a l'adquisició de noves oportunitats”, ha assenyalat.

Paral·lelament, el formar part de Magento “ens ajudarà nivell intern, ja que el nostre equip tindrà accés a eines i cursos amb els quals créixer com a professionals i, per tant, augmentar la qualitat dels serveis que oferim". “A més, anar de la mà de Magento en aquesta nova etapa i que la pròpia marca puga recomanar-nos de cara a futurs clients és una cosa molt interessant per a nosaltres”, ha subratllat.


Mitjanes i grans empreses

 

Screenshot-2019-5-3 Expertos en ecommerce - Way2 EcommercePàgina web de Way2 Ecommerce

Les solucions i serveis de Way2 Ecommerce estan especialment dirigides a mitjanes i grans empreses, on implementen serveis globals com la integració amb ERP, CRM, implementacions de desenvolupaments personalitzats o internacionalització. “No solament definim, dissenyem i desenvolupem aqueix canal de vendes, sinó que l'integrem amb les seues eines de treball diari automatitzant processos, reduint errors i eliminant colls de botella en els seus processos productius diaris. Tindre capacitat per a gestionar totes aquestes necessitats dels nostres clients, i no solament veure'ns com a programadors Magento, és alguna cosa que ens distingeix de la resta", conclou Ribera.