La consultora Seidor, especialitzada en SAP, s'ofereix a col·laborar amb les empreses i els instituts de recerca del Parc

14/03/2018

El director general de la multinacional Seidor Consulting en l'àrea del Mediterrani,Ignasi Pons, ha visitat hui el Parc Científic per a establir línies de col·laboració amb la Fundació Parc Científic Universitat de València (FPCUV) i les empreses i instituts de recerca del PCUV, així com amb l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria (ETSE) de la Universitat.

Acompanyat pel director de la Càtedra d'Empresa i Humanisme de la institució acadèmica, Tomás González, s'ha reunit amb els responsables de la FPCUV, qui li han informat sobre el perfil i les àrees d'activitat de les organitzacions allotjades. A continuació, Pons ha mantingut trobades amb dues de les empreses de major volum de facturació, Biopolis i Analog Devices.

Aquesta multinacional del sector tecnològic ofereix serveis i solucions integrals en l'àmbit de la consultoria de programari i serveis informàtics. A més, és el primer distribuïdor del programa per a aplicacions de negocis SAP (Systems, Applications, Products in Data Processing) en tota Espanya. Aquest sistema informàtic possibilita la comunicació, processament i interacció de dades i obtenir informació útil per a la presa de decisions.

En aquests moments Seidor compta amb una plantilla de més de 4.000 professionals especialitzats, distribuïts en 25 països. Si s'atén al seu volum de negoci per segment de mercat, el 52% correspon a pimes; el 34% a la gran empresa i al sector financer i el 14% al sector públic.

Etiquetes: